2019. május 22., szerda

Epresség

Érdekes dolog ez, hogy a lányaim mennyire szeretik az epret, és én meg nem. 
Azaz inkább azt mondanám, hogy nem tartozik a kedvenc gyümölcseim közé. Megeszem, mert gyümölcs és mert néha jól esik, és nem mondom, hogy nem finom, de míg a gyerekeim leszedik és ott helyben megeszik, addig nekem muszáj megmosni, és cukorba mártva elfogyasztani.
Csak úgy magában fogyasztjuk. Mama szokott nekik tortát sütni, és  a lányok meg is eszik, de én úgy sem szeretem. Pedig mondják, hogy romantikus gyümölcs, meg ilyesmi, meg hogy pezsgővel kell fogyasztani, de én ezt sem iszom. :) 
A kölyökpezsgőt is csak alkalmakkor iszom meg, a társaság kedvéért.
De nagyon szeretem a jól fotózott epres képeket. Mert hatással van az emberre. Nem igaz?
Amikor ilyet látsz, úgy érzed, hogy úgy, de úgy megennéd! És tényleg!

2 megjegyzés:

  1. Ma reggel főztem be 14 üveg eperlekvárt és lett 6 üveg szörp is. Mi minden formában szeretjük :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez nagyon jó dolog. Lekvárként én is szeretem, de én már évek óta nem főzök be lekvárt, mert senki sem eszi. Amennyi kell, azt megveszem a boltban.

      Törlés