2019. november 4., hétfő

A kedvenc helyem: fürdőszoba

Tudjátok, már sokszor mondtam, hogy a fürdőszoba az egyetlen hely, ahol szívesen vagyok, ahová visszavonulok, és ahol lehetőségem van ÉN IDŐT tartani. A gyerekeim már néha-néha figyelnek erre, és én ki is használom ezt, amikor lehetséges. 
A mi fürdőszobánk elég nagy (a házhoz képes), de még sincs igazi fürdőszoba hangulata. Van benne zuhanyzó és kád (a néni, akitől vettük a házat egy idő után már nem tudott a kádba mászni, ezért csináltatott egy zuhanykabint, amit nem használunk ki eléggé. Én mondjuk kád párti vagyok, de Férj jobban szeret zuhanyozni.Van még benne mosógép, két szekrény, amibe pakolunk, szennyes ruhatartó, felmosóvödör, kuka, kézmosó, és már el sem férünk benne. 
Tudjátok, mit szoktak mondani, hogy néha olyan telhetetlen az ember? 
Ezért nem olyan régen fürdőszobákat nézegettem.
Ez nagyon tetszik nekem, leginkább a sok fonott kiegészítő és a természetes faanyag miatt...

Olyan szép ez a régi polc, nem?

 Ez a csaptelep meg olyan különleges...

Hát persze, hogy a fonott tároló miatt...

Ugye milyen jópofa? Gyerek-és macskamentes házban remek. Nálunk nem működne...

Ennek meg olyan tengerparti hangulata van, nem?

A fürdő tetszik, a csillár nem.


forrás: INTERNET

3 megjegyzés: