2020. április 29., szerda

Mr és Mrs. Smith - Filmajánló, vagy nem is tudom...

Éles váltás az eddigi gondolataim után... Nem olyan régen láttam a neten Brad Pittet, amint kikarikírozta az Amerika elnökét. És gondolkozni kezdtem erről a fiúról. Aztán nem olyan régen adták ezt a filmet, és még jobban gondolkoztam róla... :)

  Mr. és Mrs. Smith (Mr. & Mrs. Smith, 2005)

(Brad Pitt és Angelina Jolie)
Mr. és Mrs. Smith (Mr. & Mrs. Smith, 2005) (Brad Pitt és Angelina Jolie)

Én nem vagyok sem Pitt, sem Jolie rajongó. Sőt, kimondottan nem tartoznak a kedvenceim közé. Ennek ellenére Brad Pittet egy elég tehetséges színésznek tartom. Jó színész. De amíg "nők milliói" oda vannak érte, addig nekem ő nem az esetem. Túl szépfiú ő nekem. Én a markánsabb típusú pasikat kedvelem, már ha mondhatom ezt. De nézzétek csak meg az én Férjemet, és mindjárt érthető lesz. :)
Egyébként tényleg.
Tudom, hogy ezalatt a film alatt jöttek össze - ahogy mondani szokták -, és aztán ők voltak az álompár. Én ezekben nem hiszek, mármint a színészeknek nem annyira hiszek, mert ilyen sokszor szerelmesnek lenni, ahogy ez nálunk megy...
Azt is tudom, hogy sok embernek tetszik ez a film, nekem az elmegy kategória, noha én bírom a lődözős akció filmeket. Bár mostanában inkább a sorozatokat szeretem, mert az rövidebb ideig tart és 45 perc mégis kevesebb, mint 1,5 óra, amin mostanában simán elalszom. A legtöbb filmen elalszom esténként, pedig van, amit szeretnék megnézni, vagy már láttam, és teszik, de olyan későn adják, hogy ki bírja kivárni.
És vasalás közben pedig könnyebb sorozatra kapcsolni, mert az megállítható, és mondjuk egy részt meg lehet nézni egy nap alatt. Bár nekem volt olyan, hogy 1 hétig nem sikerült egy részt. :)


 Itt a teljes film, ha kíváncsiak vagytok rá:

Egyik család sem szívesen teregeti ki a szennyest, titkai pedig mindenkinek vannak, még házon belül is. Smithék látszólag egy teljesen hétköznapi életet élnek. Sem a kívülállók, sem ők maguk nem sejtik, hogy mit rejteget előlük a másik. Jane és John mindketten bérgyilkosok,  azonban a házaspár tagjaiban semmi más közös nincs, sőt, két egymással rivalizáló szervezetnek dolgoznak. Smithék nyugodt külvárosi élete teljesen felborul, amikor új megbízást kapnak. Bár szigorúan nem vittek addig haza munkát, most rákényszerülnek, hisz a következő célpontjukról kiderül, hogy évek óta megosztják vele hitvesi ágyukat.

És ami a lényeg, és már régen is került szóba, ő nálam nem kerül bele a 20-as listában.
Sorry Brad!
Ti hogy vagytok vele?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése