2020. április 30., csütörtök

Új Teklák és György 2.0

Az történt, hogy nem olyan régen a tyúkjainkat és a kakasunkat valami elvitte, lefojtotta. :( Emiatt szomorúak voltunk. Persze a mi hibánk is volt, mert nem zártuk be őket (néha elfelejtettük), és mivel a kertünk olyan, hogy szinte csak mi műveljük (a környék elég elhanyagolt), megjelentek a vadállatok is. Télen konkrétan őzikéink szoktak lenni, meg nyulak, és persze a róka is előjön. Ezért kell figyelni. A pulink nem túl beszámítható e tekintetben. :(

Aztán egy kedves ismerősünktől (Férj és az Ő Férje együtt dolgoztak a bányánál, még Ziva cicánk is tőlük van) kaptunk egy Kakast, aki György 2.0 névre hallgat nálunk. Nekem még nem áll rá a szám erre a névre, mert megszoktam a régit, és simán leMarcizom, mintha bármit is számítana, de azért igyekszem... :) De György sokáig egyedül volt, és nagyon unatkozott.



Ezért ma elszaladtunk Kisbérre, ahol nagyobb piac van, mint itt Móron, és vettünk 4 nagyon aranyos és nagyon szelíd tyúkocskát mindenki örömére. Főleg György volt boldog, és ahogyan illegette magát, hát az meg űbercuki volt! :)
A tyúkok, akik nálunk továbbra is Teklák nagyon édesek, és szelídek. Nem voltak boldogok Györgytől és György nyomulásától sem, hát még elég kicsik... de remélem, hamarosan összeszoknak. Az egyik tyúk annyira szelíd, hogy simán meg lehetett simogatni, és Zsófi kezéből is elvette a magokat. Úgyhogy most nagyon örülünk. 
Én nagyon szeretem az állatokat.
Tekláéknak és Györgynek is megígértem, hogy mi nem esszük meg őket. A Csajokkal megállapodást kötöttem tojás ügyben, remélem tartják a szavukat. :)

2 megjegyzés:

  1. Aranyos kis történet olyan komoly a György név mint amilyen peckesen áll az udvaron:)

    VálaszTörlés