2020. április 24., péntek

Lekváros kifli

Nálunk a kifli mindig jó és hasznos ételnek számít. A sima vagy a virslis kifli leginkább, de most úgy gondoltam, hogy a lányok is örüljenek, lekváros kiflit készítettem.
Az a baj, hogy a tészta arányait nem tudom, ezt mindig szemre készítem.
Csak liszt, élesztő, só, víz van benne, és hogy a tésztája puhább legyen szoktam beletenni Görög joghurtot, de a teljes vegánok használjanak nyugodtan Alpros termékeket. Azt is tudom ajánlani. :)


Viszont amit ilyenkor lehet készíteni, az a lekváros kifli.
Kisfiam nem eszik lekváros dolgokat, mert gyümölcsből van, de mi szeretjük.

2 megjegyzés:

  1. Ennek a lekváros kiflinek én is tudnék örülni, nagyon guszta!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, finom. De azért sehol nem vagyok hozzád képest! Ami a Te konyhádban készül, az igazán nyami... :)

      Törlés