2022. január 30., vasárnap

A nap kérdése # 16.

Ha megváltoztathatnál valamit abban, hogy hogyan neveltek fel, mit változtatnál meg?

 

Én egy nagyon boldog és jó családban nőttem fel.  Nem mondom, hogy mindig minden tökéletes volt, mert azért nem, de nagyon hálás vagyok a szüleimnek, legfőképpen az anyukámnak és a nagyszüleimnek. De nagyon hálás vagyok a nevelőapukámnak is, aki az igazi helyett sajátjaként szeretett, noha voltak konfliktusaink. Mára már nincsenek. Hála Istennek. Mert beigazolódni látszik, hogy az én döntéseim és cselekedeteim (amelyek a hitre és Istenre épültek, és emiatt ki volt akadva rendesen a családom) beért. 

Szerintem alapvetően jó nevelést kaptunk. Sok mindent nem változtatnék meg, de azt igen, hogy anyukám kicsit nagyobb önállóságra taníthatott volna. Engedhetett volna kicsit bátrabbnak lenni. De mivel egyke vagyok, neki az egyetlen gyereke - a nevelőapukám 2 fiút hozott ebbe a házasságba -, megértem, hogy védeni próbált. Ám emiatt volt egy időszak az életemben, amikor úgy gondoltam, hogy nehezebben fogok boldogulni, és küzdöttem is. 

De a bátyámmal mindig arról beszélünk, hogy milyen jó gyerekkorunk volt. Hálás vagyok.

És te? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése