2023. augusztus 23., szerda

#149. - Népek tábora - 4. nap

 A 4. nap ellátogattunk a mesebeli Afrikába, azon belül is a Kongói Demokratikus Köztársaságba.🇨🇩 

  

 
A mai bibliai történet a Szerecsen(etióp) komornyikról (pénzügyi vezető), szólt, aki hite által egy egész országot tett kereszténnyé.
Sokat énekeltünk, és még Zsófi is elővette a gitárját, ami nagy szó. Évek óta nem tudtam rábeszélni! Büszke voltam rá!
 
A gyülekezetünk egy tagja különleges utazásra vitt minket, hiszen 9 hónapot élt kint Kongóban. Mesélt az ottani életről, ételekről, állatokról. A Bongó majom mindenkinek tetszett. Az afrikai iskoláról, ahol dolgozott, és áram nélkül tanultak informatikát Meg az egészségügyi képzésekről a mangófák alatt. És megtanultunk egy afrikai mondást, miszerint: "Neked karórád van, nekem időm." Mert nem sietnek, és bár szegénységben élnek, de mindig boldogok. 
 
 
 
Ma sem maradt ki a dinnye a kínalatból, de konkrétan mindent felfaltak a gyerekek. 
 
Az ajándék táskácskák, nagyon népszerűek volt. 
 
Persze, sokat fociztak a fiúk, de csak az afrikai fiatalok példáját követték.
 
 
 Délután megkaptuk az idei tábori pólót, csoportkép is készült.
 
 Folytatódott, és befejeződött a sakkverseny is, és a versenybíró Nimród :)  kiosztotta az okleveleket. Persze, én is sakkoztam. 
 
Kint a kézműves sarokban Zsófival üveget festettek, ahol sok szép és különleges alkotás született.
 
Kakaós csigával, és útlevél ragasztással zárult a nap.
 
Fantasztikus!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése