2023. augusztus 17., csütörtök

#144. Írj a kövekre!

Amikor a nyár közepén Nimróddal elmentünk egy sakkversenyre, akkor a városban találtunk egy követ. 
Ezt:

Egy nagyon titkos helyen volt, de észrevettem. Aztán rátaláltam a Facebookos oldalukra is, ami arról szól, hogyha megtaláltál egy követ, akkor azt vidd tovább, és tedd le valahová. És remélhetőleg valaki más is megtalálja. Szerintem a kezdeményezés nagyon jó. Az ötlet is nagyon jó. Azon gondolkoztam, hogy jövőre - ha lesz rá lehetőségem, szerintem az osztállyal csinálok ilyet. Már nem én fogom a rajzot tanítani nekik, de ha valamikor lesz egy kis időnk egymásra, és igénylik is a kreatív dolgokat, akkor időt szánok rá. Ha a családom benne van, szerintem velük is. 

Később találtunk egy másikat is, de azt otthagytuk, hogy más is hátha megtalálja... Fantasztikus ötletnek tartom!

Ezt a képet még nagyon-nagyon régen találtam a neten, már nem tudom, hogy milyen összefüggésben, talán valamilyen értékrend vagy önismeret volt, de sok minden benne van ezekben a kifejezésekben.
 
Tudnál ezek közül választani 5-öt, ami neked fontos? 
Egyébként én sem szeretem az ilyen kérdéseket, csak gondoltam... :)
 

Fantasztikus!

1 megjegyzés:

  1. Szép és jó ötlet! Ezeket választottam : élet, emlék, szeretet, család, egészség !

    VálaszTörlés