2023. augusztus 4., péntek

#137. Sorozatajánló - Chicago PD.

Még iskola volt, amikor befejeztem ezt a sorozatot, csak annyi minden történt, hogy elfelejtettem róla írni. Pedig szerintem az egyik legjobb krimi, nyomozós sorozat, amit láttam. Egy szó jut róla eszembe: Rendben van!
A szereplői számomra ismeretlenek voltak, még Jason Beghe is, pedig őt ismertem, láttam sok sorozatban, filmben, csak a nevét nem tudtam. Szerintem egy elég jól összeválogatott csapat. Bár az én kedvencem Elias Koteas volt, aki Alvin "Al" Olinskyt játszotta pár évadon keresztül. Sajnáltam, hogy elhagyta a sorozatot, szerintem az egyik legjobb karakter volt a sorozatban. Aztán szerettem még a Jesse Lee Soffer által megformált Jay Haltsedet is. Na őt is sajnálom, hogy kilépett. 
Ez a sorozat 2014-ben indult. Van még egy másik Chicagos sorozat, a Lángoló Chicago, ami a tűzoltók életét mutatja be. Ebben is összefüggött néhány rész.

Azért is volt élmény, mert töltöttem egy kis időt Chicago mellett, és néha bevittek a városba is. És a filmben feltűnik egy-egy ismerős épület. :)


ITT MEGNÉZHETED!

Cselekménye

A történet a Chicagoi Rendőrparancsnokság munkájába enged bepillantást, ahol két külön részleg életébe engednek bepillantást: a járőrökébe és a nyomozókéba. A különböző bűnügyek felderítése mellett betekintést enged a Henry "Hank" Voight őrnagy által vezetett csapat magánéleti nehézségeibe és egymással való viszonyába is. 
 
Azt gondolom, hogy talán lesz még folytatása, mert szerintem van még benne. Ez nem olyan sorozat, aminek várod, hogy vége legyen. A Feketelistával így voltam. Most, hogy vége van, még nem néztem meg a 10. befejező évadot. :( 
De ez nem rossz sorozat, így a 10. után. Az tény, hogy Jason Beghe jó benne. És hogy Kőszegi Ákos a magyar hangja, még jobbat tesz a sorozatnak.
Szóval, nagyon ajánlom, akik szeretik az ilyen jellegű nyomozós, akciós filmet.  

Fantasztikus!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése