2023. augusztus 6., vasárnap

#138 Tábor!

 Holnap kezdődik a táborunk! Minden év augusztus 2. hete - immáron 7. éve - a Gyermektáborunk ideje és 40 gyerek kalandja 1 héten át. Mindig izgatottan várom a kezdést, mert nagy élmény kitalálni, megszervezni egy ilyen alkalmat. Aki szervez tábort, tudja. 

Most kicsit nehezebb lett, mert a jobb kezem, akivel ezeket kitaláljuk, egy csodálatos baba anyukája lett, és nem tud teljes mértékben részt venni a táborban. Igazolt! Ez a helyet az én Drága Férjem veszi át, aki éveken át mindig ott volt mellettem, aki támogatott engem mindig, mindenben, és aki bármire megkérem (mármint ezzel kapcsolatban, de egyébként másban is), megteszi nekem. 

Nem mintha itthon nem lenne feladata, mert képzeljétek csak el, szétvertük a konyhát, úgyhogy a főzés nem igazán opció. És ahelyett, hogy azt mondta volna nekem, hogy "Na, márpedig én nem megyek, mert konyhát kell építenem!" - amit egyébként meg is tesz, csak munka mellett lassabban halad, nos... inkább velem tölti a szabadságát. Hát nem cuki? 

Ez a táborunk idei témája és terve: 

Izgatottan várom. 

Igyekszem majd beszámolni, bár elég elfoglalt leszek. (Hiszen még a nyaralásunkról sem meséltem!)

Fantasztikus!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése