2023. augusztus 21., hétfő

#147. Filmajánló - Kingsman - A titkos szolgálat


 
 
Történet:
Egy azt Eggsy (a magyar keresztségben Töki), a londoni gettóban tengődő kölyök meg is tapasztalja, mikor szárnyai alá veszi az ügynökség egyik nagy öregje, Harry Hart (Colin Firth), és olyan kemény kiképzésnek veti alá, melyben akár a fogát is otthagyhatja. Nem is árt, ha odateszi magát, a világot ugyanis egy megalomániás őrült (Samuel L. Jackson) fenyegeti.
 
Elég őrült film. Láttam már, de egyre jobban nem tetszik. Persze Colin Firth fantasztikus úriember, neki el is hiszem. És persze jó benne Mark Strong, akinek a magyar hangja Epres Attila, aki az én nagy kedvencem. De ettől még a film nem jó. Elég vad. Tényleg inkább már akkor egy régi James Bond, ahol nagyon bénák voltak a gonosztevők. Vagy valami. 

Próbáltak ugyan egy Bond-fílinget készíteni, és nagyon furcsa volt nekem Colin Firth-öt verekedni látni, meg akcióban, hiszen ő inkább Darcy. Bár értem én, hogy mindig megpróbálják a színészek a maguk által legnépszerűbb karaktert túllépni. Nos, ez nem igazán sikerült neki. 
Vicces nekem, hogy ez a szabókból lett titkos ügynökség olyan akcióban vesz részt, ahol rengeteg a vér és levágott kezek meg minden... én ezt nem bírom egyébként sem. 

Mindegy, én most nem linkelem be a filmet ide. Van egy csomó bajom vele, és nem tudom, hogy a folytatást meg akarom nézni. Vagyis mintha már láttam volna réges-régen, mert hiszen ez is 2014-es, és lett folytatása, de nem biztos, hogy kellett volna. 

Egyetlen mondat tetszett ebben a filmben, amivel azonosulni tudok, és persze, hogy tőle hangzik el:
  
A MODOR MUTATJA MEG, MIT ÉRSZ!

Szóval, inkább csak írtam róla, de nem annyira ajánlom. A Videán egyébként megtalálható. 

(Nem) Fantasztikus!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése