2023. szeptember 5., kedd

#156. Tanulósarok ötletek

filctollak és jelölők

Ez annyira űbercuki és kedves, de elképzeltem, ahogy a lányaim itt tanulnak. Hát, nem menne valami jól. Biztos izgalmasabb lenne az, ami kint van. Csak azért gondolom, mert én is inkább mindig kifele bámulnék. 🙂

őszi ablak és radiátor

 Ez meg az igazán rendmániásoknak való. Azaz nekem (nekünk) nem. De jó lenne valami hasonló, ami átlátható. Annyira színes, hogy már az nagyon tetszik nekem. Pedig nem vagyok egy nagy színrajongó, csak ilyesmiben.

picurka asztal

 Na, mondjuk itt igazán nem érezném jól magam. Nem szeretem a minimalista dolgokat. Idegesítenek. Ráadásul nagyon csajos, túl rózsaszín, ami egyikőnknél sem jön be.

pink desk

 Amikor ezt megláttam, azon gondolkoztam, hogy de jó lenne megvalósítani! Az ötletet még nem vetettem el, de ahhoz kicsit a lányszobához is hozzá kell nyúlni. De szerintem Zsófim ezt bírná. Bár egy idő után káosz lenne benne szerintem.

polcos megoldás

 Kedvelem a post-it-eket is, de ettől a faltól ideges lennék, mert nem látnám át, hogy mi micsoda. Pedig én is használom. Van, akinek ez a stílusa, és aranyos ötlet is. A bögre viszont nagyon tetszik.

post it a falon

 És még ez is tetszik. A tollak miatt. :)

zselés tollak
És még néhány ráadás:



 

Ugye milyen szépek? És még mindig nincs itt az összes, amelyekre rátaláltam. Csak gondoltam, megosztom, hátha valaki éppen tanulósarkot tervez. Szerintem ez nálunk (legalábbis egy-két ötlet) a jövő évi tervben van, miután a lányszoba újraformálódik. Meglátjuk. 

Ti hogy vagytok ezzel?

Fantasztikus!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése