2023. szeptember 27., szerda

#170. Túl vagyok rajta

Hosszú, kalandos, időpont változásokkal téli hónapok után tegnap megműtöttek.

Már júniusban megműtöttek volna, akkorra kértem az időpontot, de műtét előtt egy nappal derült ki, hogy eltolják. Szeptember 27-re kaptam időpontot. Elég kalandos volt ez is. 🙂

Nincs nagy gond, "csak" ízület gyulladásom volt, és nem tudtam fogni vele, már egész régóta. 

Nem olyan vészes, mint látszik. 

De túl vagyok rajta. A műtőben jót beszélgettünk a műtős fiúval (ha ideges vagyok, folyamatosan beszélek), és az egyik ápoló, aki műtét után visszatolt, vele is jót beszélgettünk. Angol volt, és találtunk közös ismerőst. 🙂

Három idős nénivel vagyok egy szobában. Kettő nagyon cuki, de a 3. néni... demens szegény, és egész éjjel kiabált. Szóval, nem sokat aludtam. 

De pár óra, és megyek haza. 

Fantasztikus!

2 megjegyzés: