2017. március 14., kedd

Keddi Könyvajánló

Szeretnék néha egy-egy könyvet, amit felfedeztem, amire újra rátaláltam, vagy amit végre elolvastam :) a figyelmetekbe ajánlani. Nem tudom, hogy milyen sűrűn lesz, mert igen kevés időm van olvasni, bár most, mióta korábban kelek egy órával, jobban megy ez nekem. :)

Mostanában nagytakarítással telnek a napjaim.
Már megcsináltuk a spájzt, a hálószobát, és most a könyvespolcnak álltam neki, meg a kinti szobának, mert ugye ebben élünk, itt töltjük az időnk legjavát, és sajnos elég kevés hely van. Valahogy a játékok, a könyvek, a jegyzetek, a bútorok jobban jelen vannak (és sok helyet foglalnak).
Persze, jó lenne ha lenne több szobánk, vagy emeletünk, de erről Férj nem akar hallani, mármint az építkezésről, és valahol igaza van. Az más tészta, hogy anyagilag sem tudnánk megoldani, de azért tervezgetni lehet, és kell is.
Úgyhogy most a lomtalanítás és a pakolás marad, amit én folyamatosan, egész életemben csinálok.

Egy könyvet szeretnék ajánlani nektek.
Nem bibliai témájú könyv, de sok jó ötlet van benne.

Ebben a könyvben olyan játékok vannak, amelyeket közösen élhetünk át, együtt rajzolhatunk, labdázhatunk, játszhatunk, színezhetünk.
Leginkább 2-5 éves körül lévő gyerekeknek ajánlom, mi Zsófival használtuk egykoron és remekül mulattunk.

A Flaccus Kiadó adja ki, ha érdekel benneteket, akkor itt megrendelhető.
Csak ajánlani tudom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése