2017. március 20., hétfő

Lecsó, ahogy mi szeretjük

Nincs is jobb a magyar lecsónál. És ezt most mondom úgy, hogy a francia ratatouille nem tartozik a kedvenceim közé, pedig csináltam néhányszor.
De ez az étel a GYEREKEIM KEDVENCE.
Nagyon szeretik, és sűrűn is kérik.
Bár az alaptörténet az, hogy többször csináltam az évek során, de aztán nem ették meg. Egészen addig, amíg anyukám egyszer nem készítette el nekik. Azóta csak a MAMA-FÉLE LECSÓT hajlandóak megenni.
Így minden évben anyukám sok-sok adag lecsót tesz el, amit el szoktunk hozni, és abból készítem el nekik a reggelit. Mondtam nekik, hogy itthon is van lecsó, meg anya is képes lecsót főzni, de ez  nem a mamáé.

És ebből jó nagy adagot készítek, mert az egyik étel, amit mindenki szeret a családban. Ami alapvetően nagy szó nálunk. :)
Ráadásul én sütöm hozzá a kenyeret, ami szintén a gyerekek nagy kedvence.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése