2017. március 7., kedd

Boldog otthon és a rejtvény

Nem olyan régen álltam sorban a Postán, hogy befizessem a csekkeket. Én nem vagyok egy türelmetlen sorban álló, jókat szoktam szórakozni, figyelem az embereket, ha gyerekek vannak ott, akkor őket, de ha nincs semmi különös dolgom, és újságok közelében vagyok, akkor mindig főcímeket olvasok. :) Azért tudom, hogy éppen az aktuális sztárocskákkal vagy celebekkel mi történik, mert minden boltban vannak újságok, és elég csak a nagy betűket elolvasni, máris tudod, hogy mi a nagy hír.

De nekem a régi kedvenceim a rejtvényújságok voltak. Régen nagyon szerettem keresztrejtvényt fejteni. Amikor még volt időm :) Ma már nincs.
Minden év végén megveszem a következő év Füles Évkönyvét, megfejtjük a rejtvényt, aztán azzal a lendülettel elfelejtjük beküldeni. Pedig egyszer egy ilyennel nyertünk belépőt a Tropicariumba. Akkor még friss házasok voltunk, és nem voltak gyerekeink, így két rokongyereket vittünk el. Azóta meg szoktuk venni, de azóta el is felejtük ezt, pedig tényleg jó szórakozás a rejtvény.
Képtalálat a következőre: „füles évkönyv 2017”

Ezért legyen most a kihívás:  Vegyél valamilyen rejtvényt és fejts!






Azért mondom, hogy amikor volt időm, mert egykoron sokat utaztam vonattal, és nemcsak könyvet vittem magammal, hanem rejtvényújságokat is. A vonatra és az utazáshoz a nem túl bonyolult rejtvényeket szerettem, a kedvencem a Plusz egy vicc! - még most is az :)




Kislány koromban Debrecenben voltam kórházban. Nem emlékszem pontosan hány éves lehettem, de arra emlékszem, hogy tudtam írni, mert küldtem anyukáméknak haza képeslapot (bélyeg nélkül :). Emlékszem, hogy sok nénivel voltam egy szobában, és az egyikkel nagyon jó barátságba kerültem. Még a hazatértünk után is leveleztünk egymással, karácsonyra, húsvétra biztosan írtunk egymásnak. Marika néninek hívták, és ő tanított  meg arra, hogy hogyan kell ezt a fajta keresztrejtvényt megfejteni... Azóta is szívesen veszek és fejtek ilyen fajta rejtvényt :)

A mai rohanó világban persze máshogy van. Én úgy oldottam meg, hogy a telefonomra töltöttem fel ilyen jellegű játékokat, mert az igényem megvan rá. Sudoku, Keresztrejtvényt, Majong... ilyesmik. Mert nem baj, ha járnak a kerekek, a gondolkodás és a fejtörés még sohasem okozott károkat! :)
Úgyhogy csak bátran!
Keresztrejtvényfejtésre fel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése