2018. június 28., csütörtök

Sorozat ajánló: Békét bíró

A sorozat, amiről most szeretnék írni, egy könnyed, kicsit csajos stílusú, de azért drámában nem keveset adó alkotás.
Tudjátok, már sokszor meséltem arról, hogy főzés közben, vagy vasaláskor szeretem, ha történik valami, egyébként pedig úgy vagyok vele, mint a gyerekeim, akik azt szokták mondani: UNATKOZOM. Szeretem, ha egyszerre több minden történik körülöttem, bár azt nem mondom, hogy mindig oda is tudok figyelni.


A Farily legal - Peren kívül, vagy ahogy fordították nálunk Békét bíró sorozat egy Kate Reed nevű nőről szól, akinek az a meggyőződése, hogy az igazság mindig győz, és nem kell mindig mindenért a tárgyaló terembe menni.
Kate egyébként ügyvédként dolgozott, de annyira kiábrándult a jog világából, hogy úgy döntött, inkább mediátor lesz. Ma egyébként is divat lett ez.  

Nekem bejött ez a sorozat. De tényleg. Jókat szórakoztam rajta, nevettem, izgultam. Szerintem a Kate-et megformáló Sarah Shahi is jó volt benne. (Én még két sorozatban láttam őt: A célszemély és az Életfogytig zsaru).
Szóval, a történet aranyos. Katenek van egyfajta vele született emberismerete, van jogi jártassága és fanyar humora, és valamilyen különleges okból remekül old meg konfliktusokat. Kivéve, ha a sajátjait kell megoldani. 


A sorozatban feltűnik Michael Trucco is, mint Kate ex-férje, amolyan se veled, se nélküled kapcsolatuk van.

Könnyed, romantikus és szórakoztató.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése