2018. június 26., kedd

Salika

Mivel nyár van, az utóbbi időben, semmi kedvem túl bonyolult ételeket főzni és alkotni.
És valljuk be őszintén, hogy egy saláta mindig jó ötlet.
Nagyon szeretem a zöldségeket, de a családom ebben is bonyolultabb kicsit, tudjátok, amolyan megszokott dolgokat esznek, semmi lelkesedés az újításra... Így persze nagyon nehéz főzni.
De most készítettem egy salátát, csupán a magam kedvére és szórakoztatására.
Íme:

Nagyon gyors, nagyon egyszerű és nagyon finom.
Van benne: jégsaláta, evídia saláta, kukorica, répa, vörös káposzta. Nem írok darabszámot meg dekát sem, szerintem mindenkinek más fontos benne, én jégsalátát és vörös káposztát tettem bele többet.
Ezeket lereszeljük, majd beletesszük egy tálba.
És aztán joghurtba belenyomunk fokhagymát. Lehet Alpro, amely teljesen vegán, és lehet a sima is, mindenkinek szabad választása és döntési lehetősége van nálam :)
Mivel én nem vagyok nagy joghurt rajongó - semmilyen formában - én ezért csak keveset kevertem be, de kell bele, hogy egy kicsit érezni lehessen a fokhagyma ízt.
Nyami, nagyon finom!!

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése