2018. december 23., vasárnap

Könyvajánló - Grisham fan vagyok!

Nagyon régóta vagyok Grishman-rajongó. Tényleg.
A könyvei leginkább jogi krimik. Ezek a kedvenceim. Még Perry Mason egy ilyen figura, aki bár kitalált személy, de nagyon jól megírtak.  Grisham valamit nagyon tud. Való igaz, hogy ő is jogot végzett ember, és praktizált is. Tudom, hogy még képviselő is volt a Fehér Házban, de aztán eljött, és írni kezdett. És milyen jól tette! Volt büntetőjogász, de azt nem szerette annyira, inkább a polgári perek jöttek be neki. A könyveit egyébként ez hatja át a legjobban.
Szeretem, ahogy ír.


Nagyon szeretnem a könyveit.
Réges-régen, amikor még otthon laktam a szüleimnél (az mondjuk már tényleg rég volt), sokszor olvastam Grisham könyvet. Meg is vettem párat belőle. (A Cég, A Pelikán ügyirat, Az ügyfél, Ha ölni kell) - EZEK FILMEKBEN IS NAGYON JÓK!!!


Amikor elkezdtem olvasni, egyszerűen nem tudtam abbahagyni. Volt olyan, hogy apukám zseblámpáját csempésztem be, és takaró alatt olvastam, mert éjfél körül mindig rám szóltak, hogy most már aludjak. :)

Emlékeztek, nektek is volt ilyen?

Persze, az apukám rájött, mert hamar lemerült :)

Aztán sokáig nem volt időm olvasni. Mármint vastagabb könyveket. Aztán most újra olvasok, és nagyon élvezem.
Ez is egy olyan könyve volt, amit nem tudtam letenni, és muszáj volt végigolvasni. Nagyon jó könyv, szerintem sok mindenkinek el kellene olvasni. A politikusainknak leginkább!
Tényleg jó könyv!

A könyv tartalma:
Michael Brock ifjú, tehetséges, jól kereső ügyvéd, egy híres washingtoni iroda tagja. Remek karrier előtt áll, nevét már mint lehetséges partnert emlegetik. Egy reggel azonban minden megváltozik. A liftben egy hajléktalannal együtt utazik, aki pisztolyt ránt és kilenc ügyvédet túszul ejt. Bár a támadót lelövik, az eset valóságos lavinát indít el Michael életében. A kérdések nem hagyják nyugodni. Ki volt a támadó? Mit akart? Milyen sötét ügyek állnak az események mögött? A fiatal ügyvéd magánnyomozásba kezd és nem is sejti, hogy élete ettől a pillanattól kezdve gyökeresen megváltozik…. Az igazságügyi thriller világhírű nagymestere ebben a könyvében a társadalomból kiszorultak iránt érzett felelősségéről tesz tanúbizonyságot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése