2019. november 14., csütörtök

Carole Matthews: A Csokoládéimádók Klubja

Már régen elolvastam ezt a könyvet, de most jutott időm arra, hogy írjak róla...
Szóval, amikor megláttam ezt a könyvet a könyvtárban, azonnal tudtam, hogy ez egy nekem való könyv! :)
Kb.1-1,5 nap alatt el is olvastam. :) Nagyon jókat szórakoztam, és már csak azért is ajánlom, mert csokifüggőkről szól. :)
Jókat nevettem, néhány gondolatot még ki is írtam belőle. 
Ez az ajánlás: 
FELEJTSD EL A GYÉMÁNTOT!
- A LÁNYOK LEGJOBB BARÁTJA A CSOKOLÁDÉ!

És valóban. Rengeteget nevettem rajta, és nagyon vicces volt. Annyira emberközeli, annyira életérzéses volt :) és persze romantikus. Mert az nagyon fontos. 
Olvassátok el, nagyon jó!

A csokoládé a legjobb barátnőd – Joanne Harris ízei és Marian Keyes humora.
Egyes nők vásárlásfüggők, mások elepednek egy finom pezsgőért. 
Van, akinek elég a kedvenc könyve, mások vadul partiznak
Lucy Lombard csak egy valaminek nem tud ellenállni, a csokoládénak – a krémes és édes mennyei örömöknek.
Lucy szerint a csoki jó fejfájásra, meggyötört lélekre, összetört szívre, és az élet egyéb apró bosszúságaira. Egy falat töltött vagy fekete csoda, és máris ízesebb a világ. Három hasonlóképpen csokihívő barátnőjével meg is alakítják a Csokoládéimádók Klubját, ahol hetente kibeszélhetik; ha lelépett a pasi, ha nyomul a főnök, ha kiállhatatlan a férj, vagy betoppan a szőke herceg…
Carole Matthews regényei szinte minden földrészen fergeteges sikert aratnak, páratlan humora több millió olvasót szerzett szívhez szóló történeteinek, számos művéből film készül.


„Mint a legtöbb csokitartalmú dolgot, ezt is lehetetlen letenni…”
– Life Magazine

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése