2021. október 11., hétfő

Hálás vagyok #62.

 

❤ Tisztaság és rend a lakásban, még ha rövid ideig is, de elkezdtem felszámolni a káoszt. Nem lesz rövid projekt, az biztos, de hogy jó lesz, az biztos
❤ Hétfőn nem kellett menni dolgozni a Bornapok miatt, így 1 nappal rövidebb lett a hét.
❤ Sakkoztam egy kisfiúval az iskolából. Nagyon ügyes volt.
❤Nimród készített lepcsánkánt / berétet, vagy ki hogy hívja! :) Nagyon szeretne megtanulni főzni. ❤
❤ Elkezdődött a gesztenyegyűjtés ideje.
❤ Őzek és nyuszik vannak a kertben, pedig már szinte mindent megettek :(
❤ Lidlis rizses csoki (nagyon szeretem)
❤  Amikor Férj és Ray cukin együtt alszanak. ❤ A macskánk kimondottan szeret vele aludni, mert egyedül ő az, aki nem piszkálja, nem nyúzza és nem gyomrozza. :)
❤ Rajz-és technika órát tartani, nagyon szeretem.
❤ Macskákat készítettünk egy macskás osztályban. ❤
❤ Igazi 8 órát aludni, ami nálam igen ritka!
❤ Lelkizni a nagylányommal. (Ő igazán küzd azzal, hogy az osztály kicsit kirekeszti, így nagyon sokat kell a lelkét ápolni. De nagyon próbálkozik, és nagyon büszke vagyok rá, ahogy kezeli.)
❤ Őszi hangulatú képeket fotózni.

❤ Pénteken csak délre menni dolgozni.
❤ Helyettesíteni az első osztályban. Nagyon elfáradtam, mert nagyon sokat kellett beszélni.
❤ Kata megtáltosodott matekból. (Mondjuk küzdünk is sokat vele.)
❤ Befejeztem egy új Jack Reacher könyvet. Nagyon szeretem! Lee Child az egyik kedvenc íróm.

❤ Mákos kalácsot sütni.
❤ Fél napos csendben itthon lenni. Nagyon értékes!!!!
❤ A gyülekezetben gyerektanítást tartottam a bibliai szőlőművelésről, és történeteket beszéltünk róla.
❤ Nimród két napon keresztül sakkozott. Nagyon büszke vagyok rá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése