2021. október 4., hétfő

Hálás vagyok #61.

  ❤ Két gyerekem is beteg lett, ezért 3 napot itthon töltöttünk. Együtt. Jó volt, bár jobb lett volna, ha nem betegszenek meg, de van ez így néha.
❤ Nézni, ahogy a nagylányom egyedül indul iskolába. Nagyon-nagyon büszke vagyok rá, és arra, amit és ahogyan tesz.
❤ Sajtos tészta, ami a család nagy kedvence, és mindig gyorsan elfogy. 
❤ Nagylányom kitöltött egy továbbtanulási tesztet. Ott is a művészetet ajánlják, de elég bajban vagyunk emiatt. :(
❤A legcukibb cicás könyv, amit olvastunk. Nagyon vicces volt. :)
❤ Korán kelni.
❤ Volt időm egy kis blogolvasásra. Nem az enyémre, hanem  másokéra, és olyan jó volt. Szívesen elidőzöm másoknál, amikor van egy kis időm. :)
❤ Színezős játékkal játszani.
❤ Esőillat
❤ Annyira cukik Eddie Cibrian gödröcskéi. Új sorozat: Páratlan Páros, persze ez is nyomozós, meg 1 évados, mert már kicsit unom a Hawai Five-ot, pedig mindjárt vége, de kellett valami más hangulatú :)
❤ Csalódást okozott a fent említett sorozat. :(
❤Vasalni hajnalban.
❤ Meleg kabát 
❤ Lomtalanítottam, de még mindig nincs vége... Nem is tudom, hogy mikor lesz. De akkor is jó érzés. :)
❤ Macskás rajzot készítettem, és elkérdte Dávidom. :)
❤ Hiányzott az osztály, hogy nem voltam 3 napig.
❤ Egy nap többször hazasétálni, nagyon fárasztó.
❤ Férj rakott krumplit főzött. ❤
❤ Iskolánkba ellátogatott Krausz Gergely, olimpiai tollaslabdázó (a mi iskolánkba járt, és itt tanult), és a gyerekekkel találkozhatott. Volt csoportkép meg autogram osztás is. :)
:( Elkezdődtek a móri bornapok, amit nem szeretek, mert nem lehet közlekedni és 3 napra megáll az élet!
❤ Szüreteltünk. Nem volt sok mustunk, mert az őzikék is túl finomnak ítélték a szőlőt, és megették. De legalább lesz valamennyi. És nagyon finom lett.
❤ Kata hegedűgyakorlását hallgatni. Néha hősiesnek kell lenni, de megéri!
❤ Részt vettünk a móri sakkversenyen, ahová mindig elmegyünk.
❤ Nagyon sokat sétáltunk az elmúlt héten.
❤ Fákat fotózni.
❤ Nem részt venni a Bornapokon! ❤

2 megjegyzés:

  1. Remélem, már meggyógyultak a gyerekek. Igen, én is éreztem ezt a kettősséget. Egyrészt jó volt otthon egy kicsit, de nem ilyen áron, hogy a gyerekek betegek, és az osztály is hiányzott. Megoldás: a gyerekek soha ne betegedjenek le! :)

    VálaszTörlés