2021. október 14., csütörtök

Könyvajánló - John Grisham: Az ügyfél

Mostanában újra előkerültek a Grisham-könyvek a polcomról. Nemcsak a könyvtárból, hanem itthonról is. Amikor egykor megvettem őket, már akkor sem tudtam letenni. Emlékszem, hogy zseblámpával a takaró alatt olvastam, mert a szüleim kiakadtak, hogy még nem alszom. :) 

Emlékszem, hogy amikor megvettem ezt a könyvet, nem tudtam letenni. Nemcsak ezt a könyvét, hanem A Céget is a takaró alatt olvastam, mert bár nagykorú voltam, és akkor még a szüleimmel éltem, anyukám mindig rám szólt, hogy aludjak már. De Grishamet letenni nem lehet.

 

A tizenegy éves Mark véletlenül tanúja lesz egy öngyilkosságra készülő ügyvéd utolsó perceinek. Nemcsak a tragédiát kell végignéznie, hanem azt is megtudja a férfitól, hová rejtette el a maffia egy szenátor holtestét, amelyet az FBI már hónapok óta keres.
Ettől a pillanattól kezdve a fiú élete egyszer és mindenkorra megváltozik: idegőrlő bújócska kezdődik, amelyben dörzsölt FBI-ügynökök és vérszomjas gonosztevők vadásznak egymásra és főleg a fiúra, aki öntudatosan ügyvédet fogad. A csupán négy éve praktizáló Reggie Love lesz egyetlen szövetségese, akivel lélegzetelállítóan izgalmas kalandok közepette orruknál fogva vezetik elszánt üldözőiket és a fiút eszköznek tekintő igazságszolgáltatást…

Persze, hogy a filmet is láttam. És az is nagyon jó. A szereposztás pedig fantasztikus volt szerintem. 

 ITT MEGNÉZHETŐ!

A srác, aki a fiatal Márkot játszotta sajnos már nem él. 2008-ban heroin-túladagolás következtében meghalt. Ez azért szomorú. Pedig igazán tehetséges színész volt. 

DE az én egyik nagy kedvenc színésznőm Susan Sarandon is játszik benne, aki szerintem szinte minden filmben nagyszerű. 

Nézzétek meg, de még inkább OLVASSÁTOK EL!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése