2021. október 26., kedd

Hálás vagyok #64.

 

Az elmúlt héten olyan sok minden történt, és annyira nem volt időm jegyzetelni sem, így csak azokat írom le, amik tényleg az eszembe jutnak. :)

♥ Legyőzni az a félelmemet, hogy fotóznak. Eddig nem szerettem - most se nagyon -, de már nem félek magamat viszont látni. Megértettem, hogyha Isten így elfogad, akkor én magamat is elfogadhatom.
♥ Közös képen lányaimmal. Ez ugyan egy szelfi, de amikor fotóztunk, két fiatalember megállt, és csináltak rólunk rendes képeket is. Annyira aranyosak voltak.
♥ Rántott cukkinit készítettem, ami a kedvencem.
♥ Újra festeni voltam, és nagyon élveztem. Tudjátok, ez az én-időm, amiben Férj teljesen támogat. Nagyon jó volt.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
♥ Vettem két könyvet a könyvesboltban, a Bridgerton-folytatást, ami még nem volt meg.
♥ Székesfehérváron felfedeztem egy kis Vegán étkezdét.
♥ Befejeztem a Quantico sorozatot, amiről majd írok később. (amint időm lesz)
♥ Macskás hangulat 
♥ Zsófi ötöst hozott matekból, amitől annyira boldog volt, hogy
♥ A gyerekeim felváltva alszanak a mamájuknál, és ezt mindenki nagyon élvezi.
♥ Nimróddal boltba menni, amit nagyon szeret, de ritkán van rá lehetőség.
♥ Az iskolában szakmai napok voltak, ahová eljöttek a rendőrök, tűzoltók, és a felsősöknek különböző szakmák képviselői. Nekünk volt egy kutyabemutatónk is. Nagyon cuki volt.
♥ Fantasztikus énekszolgálatunk volt szombaton. Még a nagy, kamasz fiúkat is rá tudtam beszélni, hogy jöjjenek énekelni. Annyira cukik voltak. Nagyon boldog és hálás voltam. :)
♥ Mákos kalácsot sütöttem.
♥ Látogatni voltunk egy baráti családot, ahol a legnépszerűbb Kókusz, a sündisznó volt.
♥ Elkezdtük a lányszobát kipakolni és rendbe rakni. Még jó, hogy őszi szünet van.
♥ A rendrakásban felfedezni néhány olyan régi könyvet, amit újra szeretnél olvasni! :)
♥ Elkezdődött a Blacklist 9. évada, amit nagyon vártam már. Diego Klattenhoff még mindig az egyik kedvenc színészem. És én szeretem a szakállas pasikat. :) (Igen, erősen rajongó-típus vagyok.)

2 megjegyzés:

  1. Diego Klattenhoff botrányosan néz ki ebben a 9. évadban, remélem hamarosan kap egy fazonigazítást.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem mindenhogy tetszik. :) Én örülök egy kicsit a stílusváltásnak. Szeretem, hogy jófiú, de szeretném, ha kicsit lazább lenne. Néha.

      Törlés