2021. október 18., hétfő

Hálás vagyok #63.

 

Nem gondoltam volna, hogy sikerül megírni ezt a bejegyzést, mert az elmúlt héten nem volt időm semmire, de tényleg semmire, pedig sok minden történt velem, velünk.

♥ Házassági évfordulónk!!!
♥ Egy nagyon jó képet készítettem Mór belvárosából.

♥ Környezet órát tartottam, kenyeret sütöttem, vittem a malmot meg búzát, és őröltünk lisztet. Nagyon élvezték.
♥ Kisfiam szobájában aludtam egyik hétvégén egyedül, és 8 órát sikerült aludnom!
♥ Macska az ablakban
♥ Vasaltam egy napig.
♥ Ő itt van velem és mindig mindenben támogat és elfogad úgy, ahogy vagyok 
♥ Zsófi festett nekem egy Cézanne-képet, annyira jó lett!
♥ Süt a nap
♥ Vettem egy új szoknyát, ami bár nyári, de vastag harisnyával nagyon jó!
♥ Felszámolni a káoszt a lakásban, ami nagy munka, de dolgozunk rajta. :)
♥ A gyerekek minden reggel beágyaznak velem.
♥ Quantico című sorozat
♥ Pryanca Csopra annyira szép nő!
♥ Éjszakai melegek, mert be van gyújtva.
♥ Közös fotó a lányaimmal. Sétálni mentünk, és két biciklis fiatalember állt meg lefotózni minket. Annyira kedvesek voltak.
♥ Új Gardner-könyvbe kezdtem.
♥ Az osztályunk nagyon cuki, nagyon szeretem őket.
♥ Töltött paprika
 
♥ Szeretem a Férjemet, és nagyon boldog és hálás vagyok, hogy Ő az én Férjem.
♥ Eddig is tudtam, de most szembesültem, hogy nemsokára felvételizik a nagylányom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése