2021. október 24., vasárnap

A nap kérdése #3.

  

Mi a legkalandosabb dolog, amit valaha csináltál?

 
 
17 évesen elmentem Párizsba. Egyedül. Nem vagyok egy bátor típus, de Párizs nekem mindig is örök szerelem volt. Nem tudom konkretizálni, de amióta az eszemet tudom, oda vágytam. És anyukám pedig biztosította számomra ezt a lehetőséget. Nagyon izgultam és nagyon féltem is egyben.  Nem voltam sohasem kalandvágyó típus. Kicsit irigyeltem azokat a barátaimat, akik csak úgy elindultak valahová, és gondolták, majd odaérnek és lesz, ami lesz. Én sohasem voltam ilyen. Szerettem - és ma is szeretem - a szervezettséget, hol alszom, hova megyek, milyen programok lesznek... Most is megszervezem bizonyos fokig a családi programokat is.  Itt beszéltem a nyelvet valamilyen szinten, és ez biztonságot adott. Meg az is, hogy egy család magához fogadott. Ők istápoltak engem, én meg fordítottam nekik, már amit tudtam.


Én az Eiffel-toronnyal, és én a Diadalívvel (ami nem látszik, de ott van. :)
A családdal, akikkel kölcsönösen segítettük egymást. Hajókázás a Szajnán. :) 

És neked?

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok bátor voltál! Nem voltam soha kalandvágyó kimaradtak valahogy az életemből :)

    VálaszTörlés
  2. 4 nap a Bükkben egy hátizsákkal. Gyalogosan egyik szálláshelytől a másikig, térerő, GPS mentes helyeken, esőben, elterelt turista útvonalakon, eltévedve. Nyáron megismétlem, nagyon izgalmas volt.

    VálaszTörlés