2017. július 31., hétfő

Elkezdődött a táborunk

Időközben hazajöttünk a Balatonról.
Jól leégtünk, Férjjel versenyzünk, hogy kinek fáj jobban. :)
Sajnos nincs időm írni, mert ahogy hazajöttünk, ledobáltuk a bőröndöket, nagyjából kipakoltam a mosnivalókat, úgy is csináltam, mintha...,
de nem...
Hétfőtől, azaz mától elkezdődött a gyülekezeti gyerektáborunk.
Tudjátok, csak hogy ne unatkozzak. Vagy mert függő vagyok... Nem is tudom.
Férj mindig csak fogja a fejét, hogy túlvállalom magam, és lehet, hogy sokszor igaza van.
De ez egy gyerektábor, és én nagyon szeretem a gyerekeket.
És nagyon vágyom arra, hogy ne csak az én gyerekeim, hanem más gyerekek is szeressék Jézust.

A tavalyihoz képest nagyobb létszámmal, majdnem 20 fővel indult ez a tábor.
Itt éppen fegyelmezek. Ez alapvetően jellemző rám, de ennyi gyerekkel muszáj. Mégsem beszélhetnek velem egyszerre, nem igaz?


A tábor természetesen bibliai jellegű tábor.
A tábor témája KINCS, AMI VAN - tábor.
Hamarosan részletesen beszámolok róla, de most még kicsit utol kell érnem magam. Aztán mesélek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése