2017. július 22., szombat

Klasszikus almás

Tegnap (pénteken) nagyon belemerültem a sütésbe. Vendégségbe mentünk, és én szeretek úgy menni, hogy mindig viszek valamilyen finomságot. Persze azért is készült több fajta, mert a gyülekezetben is nagyon szeretik a sütiket. :)

Készítettem buktát, csúcs mákost, és almás pitét.

Számomra ez a sütemény a KLASSZIKUS ALMÁS PITE.
Nagyon szeretem gyorsan elkészül, és finom. És nem kell túlvariálni. ÉN legalábbis nem szoktam :)



Tésztához:
kb. fél kg liszt, 1 margarin, 1 kis tejföl, 2 tojássárga, 1 sütőpor, 4 evőkanál cukor

Összegyúrjuk, kettévesszük.
A tepsibe belerakjuk az egyik lapot.
Majd beletesszük az elkészített almát, ráhelyezzük a másik lapot, és kicsit megszurkáljuk villával.
Be a sütőbe, és kész.

És nem, ezt nem kell lekenni tojással, így szépen megsül. Kb. fél óra kell neki, de lehet azt látni...

Én azt szeretem, ha sok benne az alma. Lévén "szabolcsi" lány. :) Alma minden mennyiségben. Így alma mennyiséget nem tudok mondani, de 1 kg én mindig teszek bele. Cukorral, fahéjjal. És nem érdemes megfőzni, csak jól összekeverni, és a tészta közé tenni. Természetesen az almát ki kell csavarni, hogy ne legyen vizes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése