2018. május 6., vasárnap

Egy kis kerti hangulat

Már régen írtam arról, hogy mi történik nálunk a kertben, mert történik, csak idő nincs rá, hogy mindig mindent megosszak, gyorsan elmondjam.
Ezek a képek sem túl frissek, kb. 1 hete készítettem őket, azóta kicsit másabb a kertünk, mert még került bele egy-két dolog, csak most még látható, hogy milyen szép munkát végez az én Férjecském.

 Erre fog majd futni a bab, és a tök. Ha lesz belőle valami, úgy is mutatom. :) 
Logan a szomszédban hesszelt. Tudjátok, a szomszéd fűje tényleg zöldebb...

Sajnálom, hogy anyák napja előtt van csak mindig orgona. Régen összetartozott. Az illata mindenesetre nagyon jó volt. 

Az első vetésű borsónk.

Tavaly kipusztult a málnánk, idén ültettünk újat, reméljük lesz rajta termést, mert nagyon szeretjük.

Ziva cicánkban hatalmas a vadászösztön. Meg kellett mentenem ezt a gyíkot, mert ő szerintem ezt élvezi. Én meg nem szeretem látni. 

És a ráadás kép. Az én nagylányom, aki mostanában előszeretettel tölt minden időt apa függőágyában, és olvas, folyamatosan olvas. 
Ezt nagyon élvezem, és nagyon örülök neki, de erősen kamaszodik a leányzó, így mostanában nem könnyű menet.

Szóval, így élünk mi, rohanásban, eseménydús programokban és túlélésben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése