2018. május 29., kedd

Gombás tészta

Amikor elkezdtem a hadüzenetet a Menzának, akkor terveztem, hogy majd megosztom veletek a tervezetet, ti. hogy melyik nap mit fogunk enni, de aztán nem úgy sikerült, így ez most már folyamatosan elmarad. Sajnos nincs rá időm.
Én nem is tudom, hogy csinálják a Gasztrobloggerek, akik minden nap más és más ételeket főznek és osztanak meg velünk. Én mindig örülök, ha szinten tudom tartani a konyhai feladataimat. De őket - amikor időm engedi - szívesen olvasom, és felnézek rájuk. Egyszer...
 Ez plusz energia, és én nem vagyok csúcsanyuka, aki mindig mindent fejben tart...
Általában két fajtát szoktam főzni, mert nem mindig szereti mindenki azt, ami van, és jó, ha van választási lehetőség. Én pedig szeretek erre figyelni.


Zsófia nagyon szereti a gombát, ezért ő ezt választotta. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése