2018. május 22., kedd

Káposztás tészta ...

Mivel tegnap vendégségben voltunk,  mire hazaértünk már nem volt kedvem semmit sem főzni. Jól is laktunk, és én már amúgy sem szoktam vacsorázni 6 után. Igyekszem is tartani ezt, jobban is alszom azóta.
Nos, gondolkodtam, hogy mi legyen a mai napon az étel.
Még van itthon Paradicsom leves, aminek a kisfiam nagyon örül. De ma úgy döntöttem, hogy Kisfiam egyik kedvence fog elkészülni. KÁPOSZTÁS TÉSZTA. Felénk Szabolcsban, ahonnan én származom Káposztás cvekedlinek hívják. Nagyon vicces neve van. A család kedvenc étele, mert nagyon tésztásak vagyunk. A tésztában, amit kifőztem volt tojás. :)
Nagyon szeretem a káposztás tésztát. A második Nr. 1. nálam. Na jó, akkor Nr. 2. - Az első a krumplis tészta, ha még nem mondtam volna :)


Ez az étel, véleményem szerint mindig jó ötlet!

Hogyan készül?
Egy fej káposztát lereszelek, és olajon jól megpirítom. Az új káposzta zöld, ezért nem pirul, persze azzal is finom, csak az olyan zöldebb színű... Teszek rá sót, és persze figyelem, hogy ne égjen le. Bár nálunk Férj úgy szereti, ha mindennek van egy kis színe :)
Aztán teszek rá borsot is. Én magam nem szeretem a borsot, nem is használnék szívem szerint, de a családom szereti, így beleteszem. Nem rontja el, az biztos.
Aztán kifőzöm a tésztát, és összekeverem.
:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése