2018. július 17., kedd

Kihívás # Vásárolj ruhát magadnak!

Mint tudjátok, nagy munkában vagyunk itthon már egy ideje, és arról szóltak a napjaim, hogy pakoltam, rakodtam, takarítottam, ablakot pucoltam, A pontból B pontba hordtam a dolgokat, és amikor Férj festette a szobát, akkor felmentem a kertbe gazolni, lazításként. :)
Szóval, elfáradtam.
Ezért elhatároztam, hogy elmegyek a boltba, és igenis meglepem magam valamivel, és így is tettem!
A Lidl-be mentem, - alapvetően nem ezért, hanem apróságokért, de ha már ott voltam...

És igen!
Megleptem magamat két ruhával. Nem, nem ilyen zölddel, bár ez is nagyon szép, de én inkább a kék és a szürke színeket kedvelem. Valahogy ez áll hozzám közel. :)
Persze vannak piros, meg barackszínű dolgaim és, talán még rózsaszín is..., de gondoltam, megérdemlem! És ez most nem ám a nagy szlogen!
És igenis szükségünk van nekünk nőknek erre. Hogy a tudat, hogy tetszeni akarunk a Férjünknek, bennünk van. És miért ne vegyünk ruhát egyszer-egyszer????
Úgyhogy a heti küldetés, kihívás ez: VÁSÁROLJ RUHÁT MAGADNAK!

Én ilyeneket vettem: 


És tudjátok még, hogy mi a szuper hír???
Hogy már M-es méret vagyok! De tényleg.
A szüléseim után XL-ben nyomultam, és tavaly még L-es kellett mindenből, és most már M-es! Ez nagyszerű hír. Pedig nem fogyókúrázom (soha nem is fogyóztam), csak egy-két dolgot másképpen csinálok.

2 megjegyzés:

  1. Hű Andi, ez nagyon ügyes! Áruld el a titkod kérlek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az étel felét eszem meg, és ha lehet, este 6 után már nem eszek.
      Ez a rövidített változat, de majd mesélek. :)

      Törlés