2018. július 24., kedd

Pizzás csiga



 Az az igazság, hogy ezt a csigát már régebben készítettem, de most van időm csak arra, hogy megosszam veletek.
Nagyon népszerűek nálunk azok az ételek, amelyekben benne van a pizza szó :) Főleg Férj esetében.
Ám nem volt kedvem ismét és megint a klasszikus pizzához, reménykedve abban, hogy a gyermekeim rendesen esznek belőle.

Így vettem 1,5 kg lisztet, beleöntöttem a kedvenc tálamba. Megsóztam. Jól, mert általában sótlanra szokott sikerülni a sós sütejeim többsége :)
Aztán 5 dkg élesztőt felfuttattam kb. fél liter vízben meg egy kis cukorban.
Összeöntöttem és tettem bele egy kis tejfölt, hogy lazább legyen a tésztája. Azt nem tudom megmondani, hogy mennyit, mert ezt szemre készítettem. Azt szokták mondani, amennyit felvesz :) :)

Miután megkelt, kinyújtottam, és megkentem pizzaszósszal. Itt lehet boltit feltenni rá, lehet készíteni, az enyém jelen esetben a Lidl-ben kapható pizzatészta mellé adott üveges szósz. Van itthon, mert amikor pizzát sütök, Férjnek, tartogatom és ilyen alkalmakra használom.
Feltekertem, elvágtam késsel, majd készítettem olyat, amelyiken sok sajt volt, és olyat is, amelyiken nem. Kisfiam ugyanis nem mindig eszik sajtot.

Úgyhogy ebből rendszeres kedvenc lesz.
Valószínű sokszor fog elkészülni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése