2018. július 27., péntek

Még mindig Logan-fan vagyok...

Lassan haladunk a festéssel, de már szépen alakul. Férj túl van a nehezén, én még nem. :)
Mivel semmi nincs a helyén, és semmit nem lehet használni, kicsit nomádi a létünk. Most néhány napig nem lesz netünk, eddig sem volt, csak egy kis időre (amit ki is használok gyorsan).
A mindennapi rutinunk az, hogy Ő csinálja a falat, én pedig pakolok A-ból B-be, és igyekszem minden kis helyet kihasználni. :) - Képeket is készítettem, de most nem tudom megmutatni. Bocsi. :)

Ellenben, mivel se net, semmi, a laptopomon lévő filmek közül választottam ma egyet, amíg ma a Csúcs Csokisat sütöttem. Ki sem találjátok, igaz?
Vagy igen?
Valóban, megy ez nektek!
Tényleg szeretem ezt a filmet.


 Tudom, hogy olyan vagyok, mint valami kis kamasz, aki rákattan valamire, de én tényleg olyan vagyok néha, mint egy kiskamasz. Ráadásul rajongó típus.
ITT nézhető a film! Igaz, hogy előtte a sorozatot is érdemes megnézni.
Én mindenesetre nagyon élvezem minden percét, ahányszor csak megnézem. Ja, de leginkább a LOGANt játszó Jason Dohring jön be nekem. :) Még ha nem is nagy színész...
A macskámat is róla neveztem el. Mármint a szerepéről...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése