2019. szeptember 25., szerda

Pozitív kihívás - 4. nap



Lásd a pozitívat is a negatívban!
Nagyon fontos! Higgyétek el!
Én egy, azaz két olyan családtaggal vagyok rokonságban, akik szó szerint utálják az életet, és állandóan csak azt látják, hogy az élet milyen SZAR. Bocsánat, hogy ezt így ide leírom, de tényleg így gondolják. 
És hihetetlen energia-vérszívók. Ha te örülsz, biztos, hogy rögtön lelomboznak, és elveszik a kedved az élettől. Biztos, hogy semmit sem tudsz jól csinálni, és semmire sem vagy alkalmas. A gyerekeid rosszak,  szófogadatlanok, és persze erről is te tehetsz!  Én legyek hálás, amiért Férj a férjem (az vagyok  egyébként),  mert ő  mindenben a legjobb, de ő kaphatott volna jobbat is tőlem! :( (Ezt mondjuk kétlem, de nem vitázok velük!)

Szóval, biztos tudjátok, hogy miről beszélek. 
 Nem tudom, hogy Einstein mondta-e ezt, de akkor is igaz. Én már csak tudom!


Néha nehéz a dolgok fényes oldalát nézni és látni, különösen akkor, ha sok stresszhelyzetben van az ember. Na de ennyire! 
De a pozitív látás rendkívül fontos, és segít abban, hogy növekedjek, erősebbé váljak, legyőzzem a negatívságot és tovább haladjak. Muszáj!
A mai kihívás: Írj le 3 negatív dolgot, amelyek befolyásolják az életedet. 
Aztán ezután írj le mindegyik mellé 5 pozitív tényt. Mindegyik negatív dologról! Hidd el, hogy a pozitív dolgok erősebbé  és  bölcsebbé tesznek. 
Nem szeretek helyzetekbe bocsátkozni a negatív emberekkel. Nem mondom, hogy könnyű ez minden helyzetben. És még kritizálni sem akarom, mert nem  ismerem a helyzetüket. De hiszem, hogy mindenből van kiút, csak meg kell keresni!

Anyósomat meghívták érettségis osztálytalálkozóra. Azt mondta, hogy nem megy el, mert semmi kedve a nyomorúságáról beszélni. Én meg nem értettem az egészet. Igen, nehéz az élete, vannak benne problémák, de ez nem erről szól. Arról, hogy találkozik a régi ismerősökkel, barátokkal, osztálytársakkal. Meghallgatja őket, és ő pedig beszél a jó dolgokról. A két fiáról, a 4 unokájáról.  De számára ez sem pozitív.
Így sajnos nincs mit tenni!

ÉN nem akarok besavanyodott emberként élni, és ha lehet teszek is ez ellen! 
Lehetővé teszem, hogy megváltoztassak dolgokat az életemben. Nehéz elengedni a rossz dolgokat, persze, hogy az. De hagyjam, hogy ott ólálkodjon az agyamban, és bekebelezze azt?
DEHOGYIS! 
Semmi szükségem rá!

Nem olyan régen valaki azt mondta, hogy szerinte mi Férjjel nem is vagyunk boldogok, hogy mi csak megjátsszuk ezt az egészet, mert nincs olyan házasság, ami jól működik. És hogy biztos benne, hogy Férj megcsal engem, és megérdemlem. :( 
Persze erre rájött még a hitünk és az én természetem és életem kritizálása. 
Az az igazság, hogy mivel tudom, hogy ki mondta és ki mondja, nem veszem komolyan. Sőt, nevetek rajta. Nem kell nekem ezen agyalni, és főleg nincs szükségem arra, hogy bizonygassam, hogy én tényleg boldog vagyok, és szeretek pozitív lenni.
Ezért nem is hagyom, hogy bárki befolyásolja ezt! -Nem mondom, hogy könnyű, de küzdök ellene!  
ENNYI!

2 megjegyzés: