2019. október 21., hétfő

Újra itt az ősz...

Hamarosan hozok nektek egy új könyvet, amit már elolvastam :), de most olyan őszi hangulatom van, és ezeket a képeket, ötleteket találtam. 
Még mindig a kedvenc évszakom, és még mindig nem győzök rácsodálkozni arra a sok szépségre, amit tud adni és amivel részese lehetek ennek az évszaknak. Szeretem, mert általában ilyenkor nincs se túl hideg, se túl meleg, lehet vastag harisnyát és szoknyát viselni, lehet pulóvert hordani, és nekem ez a kedvenc kombinációm. Meg az ősz látványa.
Úgyhogy gyönyörködjetek, hogy milyen kreatív is lehet ez az egész. Persze, ehhez meg az emberi része kell.
Kulcsok és az ősz
Zöldséges gyertyatartók? Még ilyet sem láttam. Borsó, articsóka, spárga... nagyon ötletes!

Olívabogyó és tök együtt, így is lehet tálalni.

Tök jó!

Almasúly


Ez meg csak szimplán tetszik.
Mókusokkal, madarakkal találkozni

UI: A képeket a neten találtam. Még volt sok másik, de azt majd későbbre tartogatom nektek. Csak azt szeretném, ha ti is így gyönyörködnétek, mint én!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése