2023. október 14., szombat

Mózes lapozó

 

Nagyon szeretem Mózes életét. Még 2006-ban írtam egy tanulmányt (ez volt az első :) ) Mózes életéről, mert már akkor is magával ragadott, és olyan eseményeket mutat be, amelyek naggyá teszik benne Istent, közben pedig végignézhetjük, hogy hogyan változik meg egy ember jelleme, személyisége. Hogyan válik valaki vezetővé, és hogyan erősödik meg kapcsolata Istennel. 
Nagyon szeretem tanítani is az ő életét, és nekem tervben van újra átírni ezt a tanulmányt.
A gyerekeim is szeretik, ezért is szoktuk sokszor elővenni. Mózes élete sok igazságot és nagy tanulságokat tartalmaz mindannyiunk életére nézve.

Ez az ötlet innen származik. Nagyon szeretem ezt a blogot. Sok jó ötlet van benne. Használom is néhány ötletét, néha kicsit változtatva, néha kicsit másképpen. 


























Csináljátok meg ti is, nagyon jó ötlet és aranyos feladat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése