2023. október 25., szerda

#189. Nemzetközi Sakkvereny - 3. Nap

Ezen a napon nem mentem be vele délelőtt, csak délutánra mentem értük. Egy másik fiúval volt, akivel egy ideje már együtt játszanak, és akit én is kísérek a versenyekre. Egy iskolába járnak. :)

Voltak itthoni teendőim, feladataim. És egy hosszú hétvége a semmittevéssel nem telhet. Bár én nem hívom annak ezeket a napokat.

Nagyon különleges élmény számomra a sakkverseny. Nem értek hozzá, de már évek óta rendszeresen járok, mégis magával ragad. A versenyzők fanatizmusa, a lelkesedése, ahogy erről beszélgetnek, és tényleg komolyan veszik. Ez élet-halál kérdése. 
 
Sohasem gondoltam, hogy egyszer ilyen helyekre fogok járni, és velük izgulok. Megtanultam néhány szakkifejezést is, és annyira cukik amikor azt érzik küldetésüknek, hogy megtanítsanak sakkozni! 
 
De leginkább azért szeretem ezeket a versenyeket, mert ilyenkor van időm igazán olvasni. Persze a könyvesboltba is jut idő beugrani, meg kicsit várost nézni.
 
Fantasztikus!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése