2023. október 1., vasárnap

#173. Zsiráfpár

Még nem vagyok túl jól. A kezem már egészen jól működik, sokat tornáztatom, meg nem erőltetem túl. A gyerekek sokat segítenek, mert azért nem az igazi. Nekem meg kell tanulni odafigyelni arra, hogy nem lehet mindent, és rögtön. Ráadásul elkapott valami nyavalya is, így a vasárnapot az ágyban töltöttem. Ma kicsit jobb a helyzet. Holnap kell visszamenni varratszedésre.

De ami tény, hogy azért jobb kézzel előfordul, hogy pakolok kicsit. A konyha alakul, Férj nagyon sokat dolgozik benne, nagyon ügyes. Még mindig katasztrófa a helyzet, de már kezdem megszokni. Viszont mindig talál az ember valami régi dolgot, aminek örül. Egy kézzel pakolok, nyugalom!

Ezt a zsiráfpárt még Zsófim készítette, amikor az iskolában járt agyag-szakkörre. Mivel Zsófim kiskora óta nagy Apa-fan, és apának meg a zsiráf a kedvenc állata, így egyértelmű volt, hogy készít egyet. De aztán azt mondta, hogy kell neki egy feleség, aki én vagyok :), így csinált egy párt.

Úgyhogy ez egy dekoráció a házban. Amit most csak letettünk valahová, de meglesz a méltó helye nyilván. :)

Hát nem cuki?

Fantasztikus!

1 megjegyzés:

  1. Nagyon kedves aranyos zsiráfok, ügyes a lányod! Ez valóban egy kiemelt helyet érdemel ! Vigyázzál magadra mielőbbi gyógyulást kívánok !

    VálaszTörlés