2023. október 31., kedd

#193 ... Mosolyogni jó!

Legyen úgy, hogy az októbert mosolyogva búcsúztatjuk! Én mondjuk személy szerint nagyon szeretem. Egyrészt, mert az ősz a kedvenc hónapom, másrészt pedig októberben van Férjjel a házassági évfordulónk, amit mi szeretünk. 
És bár tudom, hogy az embernek nincs mindig kedve mosolyogni, főleg, ha fáradt, túlterhelt és unja az egész mindenséget, mégis jó az, ha az ember jókedvre derül. Csak egy kicsit! Ezt a képet régebben találtam. Szerintem egy blogon, és valahogy megmaradt. Mert annyira aranyos, nem? Szerintem legyen ez egyfajta küldetés, hogy levelekből készítsünk ilyen kedves smilet! 
 

Reméljük, hogy az október után a november is jó lesz, még akkor is, ha szürkébb és ködösebb, sötétebb és ásítósabb lesz. A többi rajtunk múlik!

Fantasztikus!

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése