2020. május 26., kedd

Ki ne szeretné a szivárványt?

Május vége van, és még mindig rossz az idő. Legalábbis esik. Nem is értem. Már nagyon várom a nyarat, még akkor is, ha tudom, hogy nagyon meleg lesz, de már unok fázni. Nem is igazán van kedvem túl sok mindenhez, és várom, hogy melegebbre forduljon az idő. De ma is esett. Aztán kicsit kisütött a nap, aztán megint esett, és így tovább. Már kicsit unom.
Ráadásul ma vendégek is voltak nálunk, akiknek nagyon örültünk. Erre jártak, és bejöttek. 
Igaz, a tanulás tolódott, meg a vasalás is, de mit számít a karantén rumli? 
Mert hát ki látja, nem igaz? 
Nem mintha most zavarna... :)


De ami a lényeg: Végre itt a tavasz! Reméljük most, hogy kisüt a Nap, jönnek a színek is Vele. Már most is nagyon élvezem a tavasz színeit, illatait, látványait. Fantasztikus, amit a természet (vagyis inkább Isten) létrehozott.) Amit ma nem láttam az a szivárvány. Pedig szeretem. :)

Ezeket az ötleteket én is a neten találtam, de annyira jók!

Egyszerűen, papírból

3D-ben

Fülpiszkálóval és festékkel

Fellógatva

Zöldségből és gyümölcsből

Cukrászdából :)

Ujjlenyomatokból

Egy fél papírtányér is elég...

Gyümölcsös gabonapehelyből

Csipeszekkel napsugarak is lesznek a szivárványon túl...

Papírfecnikből is lehet.

Egész napos programként, egy gigantikus méretűt is összehozhattok.

Az ablakra kenhetjük

Kerti díszként, hogy a szomszédok is lássák!
Ugye, hogy jók ezek az ötletek? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése