2020. május 29., péntek

Két kedvenc sütim...

Most nem az az időszak van, amikor éppen ráérek sütni. De azért vannak pillanatok, amikor megszáll valami, és akkor késztetést érzek erre. Mert sütni sokkal, de sokkal jobban szeretek, mint főzni. Főzni muszáj, hogy egyen a család, és ebben a tanulásos-karanténos helyzetben örültem, ha főtt étel készült, mire Férj hazajött. Mondjuk tény és való, (és itt most nem szépítem a dolgot, tényleg így van), Ő nem az a típusú Férj, aki ha nincs meleg étel, csapkodja az asztalt és kiakad. Teljesen tisztában van azzal, hogy mi van itthon, és meg tudja oldani magának az étkezést.
De azért figyelek arra, hogy rendes ételt együnk, csak mondom. Nem elégedetlen fajta. :) Hálás is vagyok érte Istennek, az biztos!

Vannak olyan időszakok az életemben, amikor állandóan, vagy legalábbis sűrűn ennék, falatoznék valami finomat.
Most ezt, mert ehhez, ezekhez volt kedvem :)
Még jó, hogy én ennyire édesszájú vagyok.
Néha azért belelendülök.
De szeretek enni. Főleg, ha süteménnyel kezdődik. :)

2 megjegyzés:

  1. Hm... Nagyon jól néznék ki! 😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen. A tojást csak így vagyok hajlandó megenni, ha nem látom.
      Süteményben még nem nagyon akaródzik vegánnak lenni. :)

      Törlés