2020. május 14., csütörtök

Sajtos tészta, a családi kedvenc

Tudom, hogy ez a blog arra is hivatott, (legalábbis régen, a terveim között szerepelt), hogy majd jókat főzök és felteszem ide, bizonyítva azt is, hogy lehet ám hús nélkül is remek ételeket enni. Ami alapvetően igaz, de valahogy úgy alakult az életem, az életünk, hogy a főzés egy ideje már csak szinten tartás lett. Tényleg.
 
Főleg, amióta az itthon tanulás folyik, délutánra kerülök a konyhába, és a lehető legegyszerűbb és leggyorsabban elkészíthető ételeket főzöm.
Mert nálunk a gyerekek azokat szeretik. :)
Semmi más nem történik, tanulunk, tanulunk, kicsit eszünk, aztán tanulunk tovább.

Ha valaki nagyon szép és különleges és finom és főleg VEGÁN ételeket szeretne főzni és enni, akkor a legjobban MAGDI blogját ajánlom.
Sokszor sóhajtok fel, hogy de jó lenne több időt tölteni a konyhában, kipróbálni ezt-azt (ennek a családom annyira nem örül, mert nem szeretik az újításokat, de a magam kedvéért biztos megcsinálnék ezt-azt... :) ) Szóval, nem könnyű az én családommal, mert mindenki egyszerű ételeket szeret, és ez az egyszerű étel leginkább: TÉSZTA. Tésztával is tésztát. 
Én preferálnám a minél kevesebb állati termék fogyasztását, de a családom nem annyira. A sajt és a tejföl nagy kedvenc. :( Én ennek nem nagyon örülök, és igyekszem is mindig alternatív lehetőséget biztosítani, de van, amit nem esznek meg, enni meg kell, tehát... 

Ez van!
De a sajtos tészta az egyik olyan étel, ami bármikor jöhet és gyorsan is megvan, tehát még előnyös is.  

Tészta - só, majoranna, sajt réteg, és ezt kell ismételni. :) Én a tetejére szoktam füstölt sajtot is tenni, mert sokkal jobb ízt ad neki.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta ! Ez a tészta az egyik unokám kedvence volt és én is elkészítettem azóta nálam is bármikor jöhetne/férjuram sajna nem nagyon kedveli .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálunk minden második nap jöhetne. Közte meg pizza, milánói és néha bableves. :)

      Törlés