2022. december 23., péntek

A cég - sorozat és filmajánló is

Nagy rajongója vagyok John Grishamnak, és az összes könyvének. Ráadásul szinte minden filmet, amit megcsináltak a könyvekből, azt láttam. Az első könyve, amit olvastam, az pont A CÉG (1993) volt, aminek Tom Cruise volt a főszereplője. 

Az egyik legjobb könyv és jó kis film is lett belőle. Belinkeltem fent, megnézeted! 

Lehetett rá számítani, hogy ebből is megpróbálnak sorozatot készíteni. Én pedig persze, hogy megnéztem. Mert kíváncsi voltam. Azt kell mondjam, hogy nem lett rossz. Nekem tetszett, bár a film jobb volt. Lukas Reiter kreatív csapata és "A cég" című világsikerű bestseller szerzője, John Grisham közreműködésével elkészült a sikertörténet izgalmas televíziós sorozata. Kár, hogy csak 1 évadot élt meg. Jobb lett volna, ha még készül belőle 1-2 évad, lehetett volna formálni. De ez van.

A kedvencem a Callum Keith Rennie által alakított nyomozó volt, aki a főszereplő testvérét játszotta. Valaki szerint jobb színész ennél, de szerintem jó volt ebben.

Éppen ezért erre nem tudok most igazán csillagot adni. Mondjuk csak 🌟🌟🌟

Nekem tetszett, de kicsit befejezetlennek éreztem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése