2022. december 20., kedd

#19 Fényfestés

 Már csak 1 nap van az iskolából, aztán jön a pihenés. Nagyon elfáradt mindenki, gyerek is és tanár is. Ilyenkor azért mégis valahogy lezárjuk az évet. 

Az iskolában sütivásár volt, ahová a szülők saját készítésű sütit vittek. A gyermek kórusunk énekelt, és közben a gyerekek által készített rajzokat vetítették ki a falra. Kata is festett. 

Szerintem igazán jó hangulata van ennek az egésznek. Régen volt már, mert sokáig a Covid közbeszólt. 
Aztán hazamentem enni, mert reggel 8-kor elmentem otthonról, és este 6-ra még visszamentünk tantestületi karácsonyi beszélgetésre. 
Ma kicsit elfáradtam, mert 1 óra óta fent vagyok, fáj a derekam, és kész vagyok. 
De holnap vége lesz egy hosszú időszaknak.
Aztán pihenni fogok. 
Lazítok, és kész. 🤟

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése