2022. december 21., szerda

#20  Végignézni egy sorozat teljes évadját néhány nap leforgása alatt

Szerdán, amikor végre véget ért a tanítás, úgy éreztem, hogy teljesen kész vagyok. Az én édes Férjem főzött, mire hazaértem, még hozzá a kedvenc ételemet. Nagyon hálás voltam neki, és nem győzöm mondani, hogy nagyon szeretem őt ezért. (IS)

Valóban nagyon hosszú volt ez az időszak. Nagyon lehetett érezni, hogy a gyerekek is elfáradtak, meg persze mi is. Akárki akármit gondol, vagy hisz a tanárokról, tanárokkal kapcsolatban. Szóval, úgy éreztem, hogy most valamiben ki kell ereszteni a gőzt, és nekem ez - tudjátok -, a filmek. Lazításként úgy gondoltam, hogy egy olyan sorozatot nézek meg, amit szeretek. Akció is, meg vicces is, és még az egyik kedvenc színészem is játszik benne. Már írtam róla. :) Igazán jó kis sorozat.

HAWKEYE

.



És mivel csak 1 évados, és 6 rész, simán meg lehet nézni egyben. Még ha az maratoni filmnézés is. 

A másik terv a Büszkeség és Balítélet. Igen, én már csak ilyen furcsa vagyok.

Neked melyik lenne az?

FANTASZTIKUS!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése