2022. december 11., vasárnap

#12 Amikor megsül a friss kenyér

Nem igazán vagyok nagyon kenyeres, ellentétben a családommal, akik nagyon szeretik. Nem mondom, hogy nem fogyasztok, csak keveset. Azt is szívesebben teljes kiőrlésűt, ha én készítem.

Sajnos mostanában alig van időm sütni. Kenyeret még csak-csak, de minden mást hónapok óta nem sütöttem. Egyszerűen nincs rá időm, és ez szomorú. :( De a kenyér akkor is valami különleges, főleg akkor, amikor megsül, és még melegen levágod az első szeletet.  Az nagyon különleges.

A gyerekeim rendszeresen kérdezik, hogy "Van Anya-kenyér?" Ez az a kenyér egyébként, amit vittem a gyerekeim osztályába is egyszer-egyszer. Már az enyémeknek is régen sütöttem. Mármint az osztályomnak. De reméljük, idén még sor kerül rá. 

A kenyér, a jó kenyér nagyon egészséges és tápláló!

Fantasztikus!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése