2022. december 7., szerda

#9 A Padláson jártunk :)

Az történt, hogy még novemberben vettünk egy színház jegyet. Vagyis kettőt. :) 

Az volt a terv, hogy megnézünk egy Agatha Christie művet, Az Egérfogót. Nagyon készültünk rá, mert Férj is és én is nagy rajongója vagyunk a Krimi Királynőjének. De aztán értesítettek minket, hogy betegség miatt elmarad, és eltolták decemberre. Nagyon készültünk rá, mert kell a kikapcsolódás, és én is szerettem volna hátam mögött hagyni kicsit az iskolai nehézségeket.

Aztán küldött a Férjem egy üzenetet, hogy írt a színház, hogy nem adják az Egérfogót, mert még mindig betegség van. Helyette a Padlást nézhetjük meg. Kata emiatt nagyon szomorú volt, mert nagyon szeretné megnézni ezt a darabot, hiszen tavaly ének órán sokat énekelték Kaszás Attilával a "Lehet számtalan hely..." című számot.

Jó volt kicsit kimozdulni a mindennapi mókuskerékből. Nem azt mondom, hogy ez a kedvenc Padlás előadásom, de jó volt. És mindig hálás vagyok a színészeknek, hogy segítenek 1,5-2 órára kikapcsolni minket a fárasztó hétköznapokból, noha biztosan tudom, hogy nekik is vannak ilyen napjaik.  

És persze a kultúra amúgy is jót tesz az embernek.

Már keressük a következő alkalmat és lehetőséget. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése