2022. december 19., hétfő

#18 Gyors, megúszós Vegaburger

Amikor még húst ettem, akkor néha elmentem a Mekibe, és rendeltem. De nem emlékszem, hogy valaha is túlzásba vittem volna a hamburgerezést, bár tudom, hogy divat lett az utóbbi időben. Aztán vegetáriánus lettem, és az egyetlen hely, ahol ettem, a bózsvai táborok voltak, ahová sokat jártunk. Nem jutott az eszembe, hogy magamnak készítsek, mert valahogy ezek a gyors ételek nem jönnek be. Sokáig a hot-dogot is szerettem, de aztán beteg lettem a sok virslitől, és azóta nem bírok ránézni, még a vega változatra se nagyon. Kivételt a frankfurti leves és a virslis kifli képez. :)

Nem vagyok egy Hamburger rajongó, (bár Tatabányán van egy nagyon jó hely, ahová egyszer elmentünk Férjjel, és nagyon finomat ettünk), de Férj és Zsófia szeretik, így szoktam készíteni. Remek vegán húspótlókat lehet kapni az Aldiban, néha veszek, de ha van időm, akkor mindenképpen készítek. Az a jó a növényekben, hogy sok mindenből készíthető. Babból, szójából, zabpehelyből...

Amit viszont ki nem állok a hamburgerben, és tudom, hogy hozzá tartozik, az a ketchup. Az én családomban a gyerekeknél szinte fő ételnek számít. Tudom, egészségtelen, de ez van! :) Én egyszerűen nem bírom, amikor kicsepeg mindenféle dolog a hamburgerből. Olyan nem guszta. De a gyerekeim ezt szeretik, én meg egyszerűen örülök, hogyha megeszik. 😀


Én sok-sok paprikát szeretek mellé enni. Nyáron sokszor van nálunk, de néha, a megúszós kaják közé ez is befér. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése