2022. december 16., péntek

#15. Amikor a gimnazista gyereked 3 ötöst hoz egy nap

 Tudjátok jól, mert már többször meséltem, hogy Zsófimnak vannak tanulási nehézségei. Sokat küzdöttünk vele, de nem is az eszével volt soha a probléma, hanem az önbizalmával, ami nagyon a béka feneke alatt volt. Az általános iskolában főleg, és nagyon örültünk, hogy nem lett egyetlen volt osztálytársa sem osztálytársa a gimiben. 

De persze a középiskola nem kezdődött zökkenőmentesen. Nagyon nehezen tudta felvenni a középiskola tempóját, és sok küzdelem, harc és sírás, és még több munka után is azt éreztük, hogy valami nem megy, valamit máshogy kell csinálni. Küzdött ő, meg tanult, de nem volt meg benne a motiváció, vagy a technikája az egésznek. Pedig rengeteget tanultunk együtt, és mindig azt láttam, hogy hasztalan. 

Ám rátalált egy remek módszerre, ami alapján jól tud tanulni, és megérti az anyagot, én pedig nagyon büszke vagyok rá. 

Annyira hálás vagyok érte, a lelkesedéséért!

Fantasztikus Csaj! Imádom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése